PROSÍME ROZESLAT! MEDITACE ZA UDÁLOST (za urychlení osvobození planety) – koná se i 28. listopadu 2015
ČESKÉ VIDEO

SLOVENSKÉ VIDEO

Ahoj, krásní lidé 🙂
Opět jsem vytvořil audio nahrávku – vedenou meditaci – pro podpoření rychlejší manifestace odtajnění mimozemských vlivů na Zemi a projevení se Události. Na okraj připomenu, že časově je to naplánováno na sobotu 21. 11. ve 21:12. Mým záměrem tentokrát bylo nebrat to příliš popisně, aby nad tím naše levé hemisféry moc nedumaly:)) „náhodou“ celkový čas vyšel na 11:11 ..
Tomáš Jankó

Originál Cobra publikoval 11. listopadu 2015

Opět nastal čas na akci! A je na čase vzít osud našeho světa do vlastních rukou! Všichni souhlasíme s tím, že proces planetárního osvobození trvá příliš dlouho. Zde je naše šance tento proces kolektivně urychlit. Z tohoto důvodu se sejdeme v malých a velkých skupinách, jako jednotlivci, anebo jako páry dne 21. listopadu. / OPAKOVANÍ 28.11. / Toho dne jeden důležitý cyklus končí a nový začíná. Je to bod zvratu, kde můžeme uplatnit svoji kolektivní sílu zhmotňování a použít ji jako základnu pro spuštění změn, na které čekáme. Toho dne se setká mnoho lidí, aby přivolalo přítomnost a zásah pozitivních mimozemských bratrů a sester z hvězd a bytostí Světla, které žijí pod povrchem Země, a ti nám pomohou v procesu osvobození naší planety od tyranie sil temnoty, takže poprvé v historii budeme mít šanci tvořit si vlastní osud, jako svobodní obyvatelé planety Země. Naše hromadná snaha v ten den se stane spouštěčem, který pomůže aktivovat Plán tak, aby mohl dosáhnout svého naplnění. Naše aktivace se v ten den stane naší deklarací Vítězství Světla. Tuto zprávu prosím rozešlete po celém světě! Prosím, umístěte ji také na své weby a blogy. Jestliže znáte nějaké alternativní médium, můžete jim ji poslat. Můžete pro svoji lokální skupinu vytvořit skupinu na Facebooku. Pro tuto akci potřebujeme také jednu centrální FB skupinu. Můžete na toto téma vytvořit video a dát ho na Youtube.

Vědecké studie potvrdily pozitivní efekt masových meditací na lidskou společnost, takže každý z vás, kdo se k této meditaci připojí, skutečně může pomoci s tím, aby Událost nastala dříve:

Tato meditace proběhne v sobotu, 21. listopadu, / OPAKOVÁNÍ 28.11. / v 21:12 večer středoevropského času (CET). ) This equals 10:12 pm EET in Cairo, 8:12 pm GMT in London, 3:12 pm EST in New York, 2:12 pm CST in Chicago, 1:12 pm MST in Denver and 12:12 pm PST in Los Angeles, and 4:12 am CST on Sunday, November 22nd in Taipei. Čas meditace pro vaši časovou zónu si můžete přepočítat na tomto odkaze:

Instrukce:

1. Použijte svoji vlastní techniku, která vás přivede do stavu uvolněného vědomí.

2. Vyjádřete svůj záměr tuto meditaci použít jako nástroj pro urychlení procesu Odtajnění (Disclosure) a Události (Event).

3. Vizualizujte si, jak z vaší čakry hvězdy duše (20 centimetrů nad vaší hlavou) tryská paprsek světla do čaker hvězdy duše každého, kdo se této meditace účastní.

4. A nyní si vizualizujte, jak se spojený kolektivní paprsek Světla rozšiřuje do energetické sítě Země a jak se spojuje s čakrou hvězdy duše každé vědomé bytosti na povrchu této planety, pod povrchem této planety a kdekoliv v našem solárním systému. Vizualizujte si, jak se všechny bytosti zapojené do situace na planetě Zemi harmonizují za účelem projevení se Odtajnění a Události v co nejkratším časovém rámci, a pozitivním způsobem. Vizualizujte si, jak jsou všechny plasmatické strangeletové a topletové bomby zneškodněny. Vizualizujte si, jak jsou všechny další exotické zbraňové systémy odhaleny a poté bez úsilí odstraněny. Vizualizujte si plné Odtajnění obrovského množství informací o přítomnosti mimozemšťanů a o tajných vesmírných programech v masmédiích. Vizualizujte si, jak nastala Událost a jak došlo ke konečnému osvobození planety Země.

Poznámka překladatele: nejedná se o korunní čakru, ale o čakru hvězdy duše, „Soul Star“, viz. prostřední obrázek.

Inspiraci ohledně Události naleznete v tomto článku:

Aktualizace k této Meditaci pro Událost najdete na našem blogu.

Zdroj:

Přidejte se k naší FB skupině:

Prosíme sdílejte odkaz na tento blog:

Překlad: Matej